Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, August 20, 2013

PRAKATA

Assalamualaikum... Saya sebagai wakil daripada Naungan Hj Mohamed Mahmor ingin cuba mencoret beberapa coretan di laman web ini untuk menjadi bacaan dan catatan untuk semua yang terlibat dalam keluarga besar Naungan Mohamed. Izinkan saya untuk memberi secebis coretan agar semua faham erti kewujudan blog ini.

Hj Mohamed Mahmor@Amor berkahwin dengan Hjh Aisah Mudakil dan mereka di kurniakan 11 orang anak. 8 daripadanya lelaki, dan 3 perempuan. Namun begitu, seorang daripada anak beliau telah kembali ke-rahmatullah (Al-Fatihah). Tidak lupa juga beliau juga mempunyai seorang anak susuan (lelaki). Kewujudan blog ini adalah bertujuan untuk mencatit salah silah keluarga di bawah naungan Hj Mohamed dan Hjh Aisah. Selain dari itu, segala aktiviti2 keluarga juga akan di update dari semasa kesemasa mengikut keadaan.

Saya sebagai wakil iaitu anak ke-9 beliau di beri mandat oleh abang sulong saya untuk menulis blog ini. Segala pendapat dan pandangan dari pihak ahli keluarga boleh la di berikan. Terima Kasih

2 comments:

  1. permulaan yang baik...teruskan
    -putera 3-

    ReplyDelete
  2. canteeeek. mintak sedut info sikit utk blog GenerasiMahmor.blogspot.com

    ReplyDelete

BTD 4